430 millió forint a szupermodern új retró Alfa Romeo
Az alig több, mint 1 tonnás GTAmodificata hátsó gumijait 810 lóerő gyilkolja.
Az alig több, mint 1 tonnás GTAmodificata hátsó gumijait 810 lóerő gyilkolja.
Nem éppen egy szokványos limóalap az Alfa, de úgy fest, valaki szereti a különlegességeket.
A modellből lesz még benzines változat is, utolsóként a márkánál, utána már csak villany-Alfák jönnek.
35-40 millió forintért is biztos megéri majd valakinek.
Szívet melengető formatervvel és izgalmas utastérrel kecsegtet az olasz gyártó vadonatúj SUV-ja, a Tonale, melynek egészen a második világháborúig visszapillantó ősét is körbejártuk.
A 2024-es hazai megmérettetésen huszonegy márka harminckilenc autója vesz részt.
Az olasz gyártó új modelljeiben egész biztosan nem lesznek HyperScreen-szerű hatalmas műszerfali panelek.
Mutatjuk, hogy milyenek a mostani Giuliák, Stelviók és Tonalék igen korai ősei.
A legendás versenyautó Nicola Larini nevével fémjelzett példányát a gyártó Milánó melletti múzeumában fotóztuk körbe.
Az egyedi külsejű és nagyobb teljesítményű Giuliák és Stelviók egytől egyig mind elfogytak.
A tulajdonos 40 éven keresztül gyűjtötte az autókat, nemsokára az egész kollekciót elárverezik.
Két limitált szériás Quadrifoglio modellel rukkolt elő a Stellantis csoport olasz márkája.
Nem kell sok a nagy ötletekhez, csak egy kis odafigyelés az emberek valós szükségleteire.
Az olasz gyártó ezen turbómotoros modelljéből alig több, mint 350 példány hagyta el a gyártósort.
Az új Giulia Quadrifoglióba a motort vélhetően már nem a Ferrari adja majd.
A modern és retró stílusjegyeket egyaránt felvonultató Giulia SWB Zagatóval a legfőbb probléma, hogy egyetlen példány készült belőle.